Course

CQI-19 ALT TEDARİKÇİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ


Course
CQI-19 ALT TEDARİKÇİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ Tedarikçi geliştirme,tedarikçi denetimi


Alt Tedarikçi Yönetim Felsefesi

  • Eğitim Ücret Detayı
    hande.gokyildiz@nqs.com.tr
    Tel: (532) 452 49 70
    (224) 441 68 67
  • Maksimum Katılımcı Sayısı
    15
  • Bildirimler
    8
  • Eğitim Yeri
    Firmanız
  • Eğitim Tarihi
    Firmalarla birlikte belirlenmektedir
    15 gün önce planlama yapılır
  • Eğitim Süresi
    1 GÜN
  • Eğitim Talebi Gönder
    NQS EĞİTİM TALEP FORMU

CQI-19 ALT TEDARİKÇİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

EĞİTİM İÇERİNDEN BAŞLIKLAR

CQI-19 ALT TEDARİKÇİ YÖNETİMİ TEMEL FELSEFESİ
TEDARİKÇİ SEÇİM KRİTERLERİ
TEDARİKÇİ BİLGİLENDİRME SİSTEMATİĞİ
TEDARİKÇİ DEĞERLENDİRME
TEDARİKÇİ PERFORMANS YÖNETİMİ
TEDARİKÇİ GELİŞTİRME ÇALIŞMALARI
TEDARİKÇİ ÜRÜN VE PROSESLERİNİN KONTROLÜ
CQI : Continious Quality Improvement

Course



CQI-19 ALT TEDARİKÇİ YÖNETİMİ İLE İYİLEŞTİRME

AIAG Özel Proses Girişiminin hedefi, "Özel Prosesler"deki bileşenlerle ilgili reklamasyonların, dökülmelerin, geri çağırmaların ve garanti taleplerinin azaltılmasıdır.
Özel Süreç Girişimi, en iyi uygulamalara dayalı olarak değerlendirmeler geliştiren ve sürekli iyileştirme için bir araç sağlamak üzere tasarlanan, kusurların önlenmesini ve tedarik zincirindeki çeşitliliğin ve israfın azaltılmasını vurgulayan bireysel çalışma gruplarından oluşur.

Özel süreçleriniz için sistem değerlendirmelerini kullanmanın faydaları şunlardır:
Bir kuruluşun müşteri gereksinimlerini karşılama yeteneğini geliştirir
Tedarikçiler ve müşteriler arasındaki beklentileri uyumlu hale getirir
İsrafı, çeşitliliği ve kusurları azaltır
Müşteri memnuniyetini artırır

Ekibin öncelikli odak noktası, tedarikçi yönetim sürecinin ortak unsurlarını tanımlamaktır, örneğin
tedarikçi seçimi
tedarikçi kapasitesinin belirlenmesi
toplanan veri türü ve ölçümler
yerinde tedarikçi ziyaretlerinin sıklığı
tedarikçi ziyaretini yönlendiren koşullar
bir tedarikçi sorununa yanıt olarak alınan önlemler
Tedarikçilerin yeni bir parçayı nasıl planladığı ve yürüttüğü, örneğin APQP



Course



PARÇA GEREKLİLİKLERİNİN TANIMLANMASI
• Hacim - Gerekli yıllık parça sayısı tahmini.
• Zamanlama - Örneğin, program için model yılı ve zamanlama kilometre taşları.
• Kalite - Örneğin, hata önleme, özel karakteristiklerin ve "geçiş" karakteristiklerinin (PTC'ler) tanımlanması.
Tasarımdan sorumlu kuruluşlar PTC'leri ilgili FMEA(lar) ve Kontrol Plan(lar)ına dahil etmeli ve PTC'leri tedarik zinciriboyunca dağıtılmak üzere tasarım kayıtlarında uygun olduğu şekilde Özel Karakteristikler olarak tanımlamalı ve belirlemelidir. (Bkz. Ek C).
• Lojistik - Örneğin, sevkiyat bilgileri, nakliye şekli,paketleme.



Course



PARÇA GEREKLİLİKLERİNİN TANIMLANMASI
Teknik / Teknoloji - Bilgiler tasarım kaydında yer almalıdır,örneğin, karşılanacak özellikler, gerekli teknoloji,performans beklentileri, Özel Karakteristikler.
Yeni teknoloji, doğal sahibi tarafından uygun şekilde doğrulanmalı ve onaylanmalı ve riski azaltmak için uygun olduğunda müşterilerle birlikte gözden geçirilmelidir.
İşleme Gereksinimleri / Özel Prosesler – Örneğin ısıl işlem, kaplama, kaynak.
Malzeme Gereklilikleri - Örneğin, Malzeme Güvenlik Bilgi Formu (MSDS), geri dönüşüm,kısıtlı/yasaklı mineraller.
Ürün İzlenebilirliği- PTC'ler ve Özel Karakteristikler dahil


Course




Course
DENEYİMLİ EĞİTİMCİLER
Özel Proseslere Özel Eğitimci

Her CQI eğitimi için özel eğitimci belirlenmekte ve eğitimci Cv si eğitim öncesi paylaşılmaktadır. CQI eğitimi kapsamına dikkate alınarak, eğitimcinin en az 10 yıllık proses deneyimine sahip olması esas alınmaktadır.

Eğitimcilerimiz 25 yıl ve üzeri otomotiv sektör deneyimine sahip, IATF 16949 denetçileri ve eğitimcileridir. Eğitim soru listelerimiz güncel ve anlaşılır şekilde tercüme edilmiştir.

Eğitmenlerimiz, eğitime ve uygulamalı denetim esnasında katılımcılara, özel proses denetiminin inceliklerini en detaylı şekilde aktarmaktadır. Soru formları ve tablolar eğitimler sonunda firma ile ücretsiz paylaşılmaktadır.

EĞİTİM TALEP FORMU
Course
YERİNDE VE UYGULAMALI
Özel Proses Özel İlgi Gerektirir

Her özel proses için hazırlanmış soru ve değerlendirme listeleri ile, özel prosesin gerçekleştiği hatlarda edinilen teorik bilgiler, bizzat eğitime katılanlar tarafından tecrübe edilmektedir.

Mevcut kullanılan yöntemler, formlar ve proses yönetimi, CQI kitapçıklarındaki gerekliliklerle karşılaştırılmakta, eksiklikler rapor edilmekte ve süreç iyileştirmesi için gerekenler aksiyon olarak raporlanmaktadır.

Yapılan çalışmayı bir GAP analizi olarak da düşünebilirsiniz. Kritik öneme sahip özel proseslerinize gerekli önemi vermeli ve iyileştirmelisiniz.


EĞİTİM TALEP FORMU
Course
ÇOK FONKSİYONLU EKİP İŞİ
CQI Bir İyileştirme Fırsatıdır

Bu eğitime proses tasarımında yer alan tüm ekip üyelerinin, üretim, proje, kalite, mühendislik, bakım, satınalma gibi doğrudan etkileyen süreç sahiplerinin, vardiya sorumlulularının katılması, CQI çalışmalarının etkniliğini sağlaması açısından oldukça önemlidir.

Problem çıkmadan önce, firmanızın müşteri beklentilerini sağlamaya çalışması, bulunan eksiklikleri gidermesi bir iyileştrime fırsatıdır. Ne kadar geniş katılım olur ise, o kadar faydalı olacaktır.

Eğitim ve denetim faaliyetleri zaman alan, maliyeti olan aktivitelerdir. Lütfen, bu gerekliliği müşteriler için değil, firmanız için isteyin ve uygulayın.

EĞİTİM TALEP FORMU
Course


EĞİTİMLER İÇİN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ (NQS.COM.TR adresine yönlendirileceksiniz)





Course




Bu site www.nqs.com.tr ile aynı şirketler grubuna bağlıdır.